Header Top Menu

Login Menu block

ik word vader per februari 2009

Posts [ 15 ] Lid sinds [ 09/03/2008 ] Online [ nee ]
Printervriendelijke versieSend to friend

laten we hopen dat 3x scheepsrecht is, want ik blijf geen topics opstarten hier en daarna weer via de achterdeur verlaten ivm een 3e miskraam. Maar als alles goedgaat wordt ik per 20 februari 2009 papa! YES!

Ben ik weer! op maandag 9 feb zijn Vlinder en ik de trotse ouders geworden van onze zoon Jelte. Donderdag 12 feb moest hij echter met spoed opgenomen worden ivm een veel te hoog biluribine gehalte, maar mocht na drie dagen couveuse en felle lampen de zondag erop al weer naar huis. Zitten nu met zijn drieen van elkaar te genieten, en ik zit te balen dat ik maandag weer moet gaan werken....

Posts [ 780 ] Lid sinds [ 06/04/2007 ] Online [ nee ]

hee Papa Ray!

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Nils!
Goed te horen dat alles OK is.

Enjoy, Diederik

Posts [ 17 ] Lid sinds [ 18/08/2008 ] Online [ nee ]

Afgelopen zaterdag 14 feb (Valentijnsdag) is de feestneus van de familie geboren. Hij had één arm gestrekt bij zijn hoofdje en als ie al kon praten had hij volgens mij 'Alaaf' gezegd.

We zijn in ieder geval reuze blij met onze tweede zoon Nils. 3900 gr, 53 cms, 10 vingers, 10 tenen en een piemeltje. Voor een jongetje niet slecht Wink

Posts [ 3 ] Lid sinds [ 08/02/2009 ] Online [ nee ]

Van harte gefeliciteerd. Wel jammer dat in de laatste week het kindje gedraaid is.

Bij ons lag het kindje tot zaterdag een week geleden ook in een stuit. Toen kon het gelukkig door middel van een versie nog worden gedraaid. Dit is gelukt. Nu nog even wachten tot de kleine er is. Kan altijd nog met een keizersnede moeten, dat is wel heel zwaar voor de moeder. Dus ik zou zo zeggen veel sterkte en beterschap aan de moeder. En ook voor jou er komt nu wel wat meer druk op je neer, maar je krijgt er wat moois voor terug Smile.

Groeten,

Ronald

Posts [ 1 ] Lid sinds [ 10/02/2009 ] Online [ nee ]

Hallo allemaal,

Net deze site ontdekt en me meteen aangemeld.

Afgelopen vrijdag (6 februari) ben ik papa geworden van onze zoon Joshua.

Hij is dmv een keizersnee op de wereld gekomen nadat hij in de laatste week gedraaid is en in een stuit is komen te liggen. We wilden in eerste instantie toch voor een natuurlijke bevalling gaan maar omdat hij vrij groot is durfden ze dat toch niet aan en maar goed ook want hij was 9 pond en 56 cm lang!

Moeders en zoonlief liggen nu nog in het ziekenhuis maar mogen waarschijnlijk morgen naar huis Smile en daar kan ik niet opwachten.

Joshua is een heerlijk en makkelijk ventje. Drinkt goed, slaapt goed en poept ook genoeg!

Groeten,

Arjen

Posts [ 3 ] Lid sinds [ 08/02/2009 ] Online [ nee ]

Hallo mede (toekomstige) papa's,

Net deze week de site ook ontdekt. Voor mij is het nog een paar weekjes wachten volgens de uitgerekende datum van 28 februari. Gelukkig dit jaar geen schrikkeljaar anders werd het wel erg spannend.

Hoe is het verder bij jullie de kleintjes al geboren? Of ook nog aan het wachten?

Groeten Ronald

Posts [ 1 ] Lid sinds [ 15/01/2009 ] Online [ nee ]

hallo iedereen hier ,

wij zijn op 26 februari 2009 uitgerekend

begin nu toch al wat zenuwachtig te worden en mijn vriendin zal ook blij zijn als het zover is ,

ben echt benieuwd hoe alles zal gaan als we eenmaal pappa en mamma zijn .Laughing

grt peterR

Posts [ 1 ] Lid sinds [ 02/12/2008 ] Online [ nee ]

Hallo allemaal,

Ik ben zojuist ingelogd op ikvader.nl

Wij verwachten als het goed gaat rond 8 februari onze kleine, ik moet zeggen dat het wel spannender begint te worden nu het dichterbij komt.

Ben druk bezig met de kinderkamer Yell en de meubels zijn in aantocht.

Tot de volgende keer.

Posts [ 903 ] Lid sinds [ 20/10/2005 ] Online [ nee ]

africatwin wrote:
Dank je wel Hans, doet me goed dat er toch nog vaders aanwezig zijn hier! Vlinder's buik blijft groeien, en ik heb ut al voelen bewegen!  Echt onwerkelijk, snap het nog niet helemaal maar ik wordt vader geloof ik....

Ja, het is rustig, maar de vernieuwingen aan het forum pakken goed uit. Het forum is weer een stuk sneller en gebruiksvriendelijker.

En het is idd iets onwerkelijks, maar je wordt echt papa! Voor de wet iig, hoe dat biologisch zit is altijd de vraag. Cool

"Goh, wat lijkt ie op zijn vader, hè?"

"Ja, laat Africatwin het maar niet horen."

Trotse vader van Kyra (14-06-2006) en Xanna (26-09-2008)

Posts [ 780 ] Lid sinds [ 06/04/2007 ] Online [ nee ]

ik zal ook  maar een duit in het nog-bijna-lege-zakje doen dan Smile
't is inderdaad verdacht rustig (ongeveer zoals dat niemand op een bijna leeg terras gaat zitten). we moeten voor meer roering zorgen geloof ik. dat was een jaar terug wel anders, kijk maar eens bij "vaders december 2007" ik geloof iets van 6 of 7 pagina's over de zwangerschappen van onze vrouwen...

maar goed te horen dat het goed gaat AfricaTwin!

Dank je wel Hans, doet me goed dat er toch nog vaders aanwezig zijn hier! Vlinder's buik blijft groeien, en ik heb ut al voelen bewegen!  Echt onwerkelijk, snap het nog niet helemaal maar ik wordt vader geloof ik....

Posts [ 903 ] Lid sinds [ 20/10/2005 ] Online [ nee ]

He Africatwin! Mooi dat het nu wel goed gaat! Mag ook wel, na twee miskramen. Succes!!

Trotse vader van Kyra (14-06-2006) en Xanna (26-09-2008)

(Hoewel het hier eeeeerrruuug rustig is, blijf ik maar posten in het oneindige Wink) Afgelopen dinsdag de 20 weken echo gehad, en "ut" ziet er prima uit! Bizar, hoe er een hoop te controleren en te bekijken is. De DVD al 3 keer gekeken, echt onwerkelijk. Geslacht weten we ook, maar houden we voor ons. Alles in orde, de roze wolk is weer in alle hevigheid terug! Jammer dat het op mijn werk zwaar klote is, maar op deze manier heb ik nog wat om vrolijk van te worden en om te grijnzen!

Posts [ 17 ] Lid sinds [ 18/08/2008 ] Online [ nee ]

15 februari is de datum dat wij uitgerekend zijn. 

Wel risky is dat je deze maand een Valentijns- of Carnavalskind kan krijgen. Ach ja, het zijn tenminste liefdevolle en feestelijke dagen!

en ik word nu door mijn vrouw uitgelachen.... toch deze site maar eens blokkeren op haar laptop Wink

edit: toegelachen hoor ik nu net!

dinsdag avond het hartje horen kloppen, het word nu wel erg echt.... maar waanzinnig gaaf! hoe is het met de rest hier? beetje stil....

Afgelopen vrijdag de echo gehad, alles ziet er goed uit, hartje klopt en vruchtje lag te swingen, 21 feb hadden we goed uitgerekend! Duimen duimen duimen.......

Posts [ 6 ] Lid sinds [ 20/07/2008 ] Online [ nee ]

Een maand geleden de eerste echo gehad met 8 weken, maar nu is het inmiddels al 3 maanden volgende week de tweede echo kan niet wachten! Wij zijn uigerekend op 2 februarie 2009.

Posts [ 3 ] Lid sinds [ 16/07/2008 ] Online [ nee ]

hoi, wij hebben net te horen gekregen dat mijn vrinedin19 februari is uitgerekend

Wij hebben vrijdag de echo echo echo, ik ben zooo benieuwd naar hoe dat werkt en hoe het eruit ziet!

Posts [ 1 ] Lid sinds [ 16/07/2008 ] Online [ nee ]

we hebben vanochtend echo gehad,en ook ik hoop rond 20 feb 2009 papa te worden.