Ik word vader per maart 2010

SR schreef op 4 september, 2009 - 20:54.

Ja dat kan dus niet... nog geen topic voor maart 2010...

6 maart is mijn vrouw uitgerekend en dus wordt ik rond die tijd ergens vader!!!!!! YEEEEEHAAAA!!!!!!!! Cool

Zijn er meer mannen die in maart vader worden?

Gr, SR

huispapa schreef op 5 november, 2009 - 12:02.

<em>huispapa</em>'s afbeelding

nog ff wat anders trouwens,

nog ff wat anders trouwens, het is hier op de site de laatste weken wel erg rustig, mijn vrouw zaterdag 22 weken, schiet al mooi op. weinig kwaaltjes , alleen heel moe telkens.

Gr Peter

Diederik schreef op 5 november, 2009 - 18:18.

<em>Diederik</em>'s afbeelding

... en we zitten op de

... en we zitten op de tweede bladzijde!

ja, is erg rustig hier. typisch ikvader.nl-probleem. eerst is het leuk en gezellig en dan -poef- ineens is iedereen pleitos...

Raven2707 schreef op 5 november, 2009 - 18:40.

Hey luitjesVandaag hebben we

Hey luitjes

Vandaag hebben we de 20 weken echo gehad. Alles zag er gelukkig goed uit. Maar we moeten waarschijnlijk volgende week nog een keer. Dit omdat ons kindje via icsi is verwekt. En het schijnt dat je dan een andere echo krijgt en dat je deze dan ook in het ziekenhuis krijgt.

Nou ja we zien het wel. Maar het was wel geweldig om de kleine weer te zien. En we hebben voor de tweede keer de bevestiging van het geslacht gehad.

Met de moeder gaat het nu ook prima. Geen hoofdpijn meer en ook niet meer zo misselijk. Ze kan nu de kleine geregeld voelen.

Maar ff een andere vraag aan jullie. Hebben jullie vrouwen ook de oproep voor de mexicaanse griepprik gehad? En hoe denken jullie erover? Doen of niet??

Hier doen we het waarschijnlijk niet en jullie??

Gr, Rob

huispapa schreef op 5 november, 2009 - 19:57.

mijn vrouw moet met 30 weken

mijn vrouw moet met 30 weken een groei echo, omdat ze wat zwaarder is, doen dan waarscgijnlijk uitgebrijde echo. Mijn vrouw heeft dubbele uitnodiging omdat ze ook in de zorg werkt. Maar ze denk dat ze het niet doet, omdat de gevolgen niet goed onderzocht zijn. Gaan eerst nog even verdere info inwinnen, voordat we de definitieve beslissing nemen.

@ diederik

aan mij ligt het niet zit hier bijna dagelijks.

@ rob

sucses met de denktijd.

Gr Peter

Diederik schreef op 6 november, 2009 - 15:28.

Mijn vrouw haalt straks om

Mijn vrouw haalt straks om 15.00 uur de prik tegen de mexicaanse griep.
Je weet nooit. Hoge koorts wekt een (in ons geval veel te vroege) bevalling op...

wij hebben maandag de 20-weken echo-echo-echo.

huispapa schreef op 7 november, 2009 - 15:14.

afgelopen donderdag weer

afgelopen donderdag weer goedgekeurd. vandaag 22 weken al weer, wat gaat dat snel. we hebben het nieuwe bedje al en tapijt ook weer bijgewerkt. nu de plinten nog, en luxaflex en gordijnen. dan is het al weer af. Hoe ver is iedereen met de kamers? Griepprik waarschijnlijk niet, omdat we de eerste ook al te vroeg hadden en met de prik ook nog meer kans hebt op vroeggeboorte. Omdat we dan dus dubbele kans lopen op vroeggeboorte, en mijn vrouw wil heel graag thuis bevallen. ze werkt zelf in het ziekenhuis, waar ze anders zou moeten bevallen. is wel wat vreemd als je iedereen kent en die zitten dan mee te koekeloeren.

Gr Peter

Diederik schreef op 9 november, 2009 - 00:10.

da's echt de eerste keer dat

da's echt de eerste keer dat ik iets hoor over kans op vroeggeboorte met de griepprik!
nouja ik geloof alle verhalen wel (niet dus). ben blij dat onze artsen een eensluidend advies gegeven hebben.

binnenkort gaan we starten met de slaapkamer voor de oudste, kan de kleine in haar kamertje.

Diederik schreef op 9 november, 2009 - 15:17.

vanochtend 20W echo

vanochtend 20W echo gehad.

zag er weer helemaal mooi uit! hij/zij lag helemaal opgekruld, leek net een poes in de mand. zo flexibel en lenig zijn die ukken nog. kan papa nog wat van leren :-)

wat mij betreft is het snel 27 maart!

Diederik schreef op 13 november, 2009 - 10:46.

... dooie boel hier ...

... dooie boel hier ...

huispapa schreef op 13 november, 2009 - 13:20.

ach ja dat zei ik al he, ik

ach ja dat zei ik al he, ik poste vanalles maar geen reactie. hoe is het verder dj? hier isn het hoge noorden bijna klaar met de nieuwe kamer, alleen nog gordijnen bestellen, dan is het klaar. wij zijn morgen al weer 23 weken. dus begint mooi op te schieten. hoe was de echo van jullie? mijn vrouwbegint nu aardig buikje te krijgen. hoe staat bij jullie?zijn er al vaders met de namen al klaar? al ideeën vaan het kaartje?

Gr Peter

Diederik schreef op 16 november, 2009 - 11:52.

buikje begint te komen nu,

buikje begint te komen nu, wel later dan met de eerste. mooi hoor!
het kamertje is bijna leeggemaakt nu, dus we kunnen binnenkort starten met klussen. kleine moeite, hoeven alleen te behangen & verven, de rest hebben we al.

namen hebben we al (grotendeels), da's makkelijk en het kaartje zijn we nu aan het uitzoeken. wel lastig weer hoor!

huispapa schreef op 16 november, 2009 - 13:10.

kaartje word idd nog hele

kaartje word idd nog hele toer. namen hebben er van bijde een. we willen er twee hebben dus nog even door denken.

Bij ons moest  alles gedaan worden, ja alle 6 zijden van de kamer.

allemuren incl deur en radiator waren paars.maar nu bijna klaar

Gr Peter

huispapa schreef op 18 november, 2009 - 12:35.

@ diederikde 22ste

@ diederik

de 22ste feest dus? en hoe gaat het met je vrouwtje? alles nog goed?

wij moeten over paar weken voor 30 weken echo, dan doen we uitgebreide echo. Vrouwlief gister eerste prik van mexikaantje gehad.

Wat doen jullie allemaal met vrouwlief en evt kids?

Gr Peter

Diederik schreef op 18 november, 2009 - 14:52.

vrouwlief heeft ook prik 1

vrouwlief heeft ook prik 1 gehad, volgende week de tweede.
kid wordt ook geënt, hebben de oproep binnen.

moeten wij ook geënt worden wegens de aanstaande kleine of is die resistent agv de prik aan de moede, weet iemand dat??

Raven2707 schreef op 18 november, 2009 - 16:12.

@DiederikOok hier heeft mijn

@Diederik

Ook hier heeft mijn vriendin de eerste prik gehad. En over 3 weken de 2e.

Zoals ik heb begrepen is de baby de eerste 6 maanden na geboorte beschermt tegen de Mexicaanse griep. En in de periode tussen geboorte en 5 maanden kun je als vader je ook laten vaccineren. De baby mag dan ook vanaf 6 maanden de vaccinatie krijgen.

Hoe is het verder met iedereen? Mijn vriendin begint nu echt te groeien maar ik kan de kleine nog niet voelen. Dit ook omdat de moederkoek tegen de buikwand ligt.

Groetjes,

Rob

huispapa schreef op 18 november, 2009 - 16:37.

de buik begint behoorlij kte

de buik begint behoorlij kte groeien! ze kan normale kleren bijna niet meer aan. Ik voel de kleine al weken , is echt mooi gevoel.

is wel veel eerder als bij de eerste.

Gr Peter

huispapa schreef op 18 november, 2009 - 16:43.

kom op jondgens waar is de

kom op jondgens waar is de rest. wil wel richting de 3 a 4 pagina's zitten rond maart haha.

btw die van ons is behoorlijk eigenwijs, ja hoor jullie denken nu al? nou ja de wijkverpleging zij het al vlak na geboorte 1,5 jaar terug, haha.

Gr Peter

Diederik schreef op 20 november, 2009 - 10:50.

ik kan de kleine sinds een

ik kan de kleine sinds een dikke week voelen nu.
mooi weer hoor!

mijn vrouw kan haar normale kleren kleren nog aan, maar het houdt niet over.
ik denk dat we morgen maar ff zwangerschapsbroeken moeten gaan shoppen.

als de placenta tegen de buikwand ligt dan voel je de kleine helaas nog lang niet, Rob...

Gr., Diederik

huispapa schreef op 20 november, 2009 - 12:18.

was bij ons de vorige keer

was bij ons de vorige keer ook zo.

toen voelde ik het pas bij week 25 of 30. nog even gedult dus rob.

Gr peter

huispapa schreef op 24 november, 2009 - 11:41.

zo mooi he dat voelen van de

zo mooi he dat voelen van de kleine, hij of zij schopt soms mijn hand aardig weg, haha. Wat doen jullie met inenten verder? mijn dochter van 1,5 mag vrijdag ook de prik halen. dus wat doen jullie?

@ diederik

hoe was de verjaardag? of is dat volgende week?

@ rob

geduld hebben is een schone zaak, je krijgt het vanzelf te voelen.

Gr Peter

SR schreef op 25 november, 2009 - 01:05.

huispapa schreef: waar zijn

huispapa schreef:

waar zijn de anderen eigelijk?

sr, dscx en martijn

Hallo maart-vaders,

Ooit begonnen met het onderwerp maart-vaders... maar daarna niet veel meer op deze site geweest. Heb net alle posts gelezen en zal een verslagje geven over hoe het hier gaat. Laughing

Mijn vrouw is nog steeds uitgerekend op 6 maart, dus nu ruim 25 weken zwanger. In het begin misselijk, maar dat was na 3 maanden wel over. Nu wat last van kleine ongemakken, snel moe, last van haar darmen, maar dat betekent dat ons kindje lekker groeit en alles opzij duwt  Laughing Haar buik groeit flink en dat is leuk om te zien!!

Wij hebben bij 8, 12 en 20 weken een echo gehad. De eerste twee waren om de termijn te bepalen, de laatst om te kijken of alles in orde was. We wilden geen nekplooi meting oid. En alles was in orde en ons kindje is een meisje!!!!!

Afgelopen vrijdag nog een pret echo gedaan, wat leuk zeg!!! Ook de 3D is erg leuk om te zien. We gaan eind december weer, we krijgen er geen genoeg van om onze kleine meid te zien.

Onze kinderkamer moet nog helemaal gedaan worden... Maar dat kan pas vanaf komende vrijdag want dan krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Dus december wordt lekker druk, want behalve de feestdagen hebben we een nieuw huis en heb ik wat examens (ben aan het omscholen, want ook hier werk-problemen).

Mijn vrouw heeft de gewone griepprik gehad en de 1ste prik voor de mexicaanse, 2e komt nog. Lang over getwijfeld, maar aangezien mijn vrouw met astma toch al in de risicogroep valt hebben wij geen zin in griep met complicaties als moeilijk ademhalenen eventueel longontsteking.

Mijn vrouw kan ons kindje al sinds de 18e week voelen (schijnt vroeg te zijn voor de eerste) en ik voel haar al sinds de 22ste week. Nu elke dag even voelen en tegen haar praten, leuk als ze daar op reageert. Vandaag voor het eerst de buik van mijn vrouw zien bewegen als ze schopt!!!

Heb ik alles zo weer een beetje ingehaald? Zo niet, vraag gerust Laughing

Dan zal ik weer proberen wat vaker hier terug te komen.

Groetjes, Stefan

Diederik schreef op 25 november, 2009 - 10:45.

vandaag

vandaag mexicaanse-gripprik-dag voor de kleine! ben benieuwd, mijn vrouw heeft halve dag vrij genomen om met haar naar het prikcentrum te kunnen.

zelf moet ze volgende week de 2de editie halen voor de volledige bescherming.

weten jullie trouwens of de kleintjes ook een tweede prik moeten?

hier begint het qua organisatie op te schieten. het kamertje voor Jasmijn is nu leeg, dus we kunnen starten met sauzen & behangen enzo. we willen haar eigenlijk rond kers / O&N in de nieuwe kamer hebben, kan ze lekker wennen voordat de kleine komt (wil ook niet dat ze ze op welke manier dan ook 'afgedankt' zou voelen).

komende zondag wordt ze trouwens alweer 2. niet te geloven hoe snel dat allemaal gaat zeg!

huispapa schreef op 25 november, 2009 - 11:17.

oke mijn vraag ook weer

oke mijn vraag ook weer beantwoord haha, ja diederik ook de kleintjes moeten er 2 hebben.rebekka moet vrijdag heen voor eerste prik. vrouw lief is er wel ff beroerd van geweest. komt eigenlijk niet zo best uit, hebben net die vrijdag conferentie in onze kerk. kleine gaat naar pake en beppe(fries)opa en  oma (ned). maar vrouwlief moet dus ff een blok missen om met rebekka naar prikken te kunnen. zondag beppe jarig, dus halen haar dan weer op. de 14 gaat ze ook ff dagje naar oppas, kunne vrouwlief en ik gordijnen bestellen, en andere achterstallige dingen doen.

wij willen rebekka om dezelfde reden voor einde van het jaar over hebben.

Gr Peter

huispapa schreef op 7 december, 2009 - 12:10.

sind zaterdag in save zone,

sind zaterdag in save zone, als het nu komt zou het kunnen leven. hoera. wij verwachten onze sopruit tussen 13-02-2010 en 27-03-2010 onze eerste was namenlijk 4 weken te vroeg. afgelopen weekend kast en gordijnen gekocht.met een beetje mazzel slaapt onze eerste vopor kerst op nieuwe kamertje.hoe ie het verder met de rest? het is hier erg stil de laatste tijd.

@ diederik

wanneer begin je weer met assosiatioe en 4 woorden enz. wil wel verder maar ken nu ff nie haha.

GR Peter

huispapa schreef op 20 januari, 2010 - 11:26.

man man man wat is het hier

man man man wat is het hier rustig. we hebben inmiddels een andere auto, onze getz word te klein. ook hebben we net gehoord dat onze wijsneus waarschijnlijk in stuit ligt. das wel balen want vrouwlief wou graag thuis bevallen. en als het niet draait mag dat niet.

kleine slaapt inmiddels al weer maand op eigen kamer. en gister eerste keer met haar onder douche, wat een hel, alleen maar krijsen.

nou hoop dat het wat drukker word weer hier.

Gr Peter

huispapa schreef op 28 januari, 2010 - 11:18.

word nu spannend, laatste

word nu spannend, laatste lootjes beginnen te tellen, vrouwlief nog anderhalve dag werken. dan gaat ze met verlof. volgende week woensdag weer echo om te kijken hoe het nu ligt. hoop dat het gedraait is. en volgende week donderdag weer naar verloskundige.

Gr Peter

huispapa schreef op 3 februari, 2010 - 16:39.

echo vanmiddag is goed

echo vanmiddag is goed gelukkig geen stuit dus kunnen thuis bevallen. morgen weer vk dus dan echt groen licht hopelijk. Nu maar hopen dat het niet weer mer 36 weken komt.

hoe is het met iedereen?

Gr Peter

Raven2707 schreef op 8 februari, 2010 - 00:22.

Hey maart vaders!Ik ben al

Hey maart vaders!

Ik ben al even niet meer hier geweest. Kreeg ook geen bericht meer als iemand hier had gereageerd.

Maar goed kleine update:

Mijn vriendin wil graag thuis bevallen......Wij dus maar vast van die klossen gehaald...maar nu moet het bed op minimaal 70 cm, maar zelfs naar creatief knutselen wordt hij niet hoger dan 63 cm.

Inmiddels hebben we hier eindelijk cvCool. Maar dat is ook zeker niet zonder slag of stoot gegaan. De mannen hebben 2 lampen van het plafond gemept. Op de overloop de vloer kapot en ook de trapleuning heeft eronder moeten lijden. En dan nog het ergste, ze hebben in de kinderkamer de laminaatvloer op meerdere plaatsen beschadigd, met potlood op het witte behang afgetekend, verkeerde gaten in het plafond gemaakt, vingerafdrukken op het behang en ook de plinten waren niet veilig voor hun. Nu moet ik dus via de verzekering alles weer op orde krijgen. Maar denk niet dat dat nog op tijd zal lukken.

Met mijn vriendin gaat het goed. Ze is wel snel moe en als ze de trap op moet is ze buiten adem. En de kleine schijnt het leuk te vinden om als mama gegeten heeft salto's te gaan doen. Gisteren was het zo erg dat mijn vriendin moest overgeven. Ik kan de kleine nu goed voelen en die gaat idd soms erg te keer.

Ook is de zwangerschapsgym begonnen en ik mag ook eens mee op de speciale "partneravond".

Begint nu toch allemaal wel spannend te worden. Ook omdat ik natuurlijk geen idee heb wat me te wachten staat.

En last but not least zijn we hier ook al bezig met het geboorte kaartje. We willen die zelf ontwerpen. Dit mede omdat ik inmiddels mijn opleiding tot fotograaf heb afgerond en zo kans als dit grijp ik natuurlijk meteen aan. Ik doe de foto en mijn vriendin doet de tekst en layout zodat ik alleen nog de datum en het gewicht moet invullen.

Tot zover eerst de update.

Hoe is het met jullie allemaal??

Groetjes,

RobLaughing

huispapa schreef op 16 februari, 2010 - 23:30.

hey medepapa's van maart,

hey medepapa's van maart, vrees dat het hier februari word, vorige controle tonen te hoog , en vanmorgen weer. dus dochter naar schoonouders en wij naar ziekenhuis. velke ctg's gehad maar basis tonen aan de hoge kant. later wel goed maar te weinig variatie. resultaat vrouwlief opgenomen op de kraam. laatste 2 ctg's waren redelijk. als het morgen ochtend weer goed is mag ze weer naar huis. hopoen en bidden dat dat gaat gebeuren. nou jullie horen het wel hoe het afloopt.

gr peter

Diederik schreef op 17 februari, 2010 - 12:03.

Hi Peter,Ik ben niet zo

Hi Peter,

Ik ben niet zo thuis in CTG's enzo, maar wat bedoel je met die tonen (hoogte, variatie)?
Hopelijk valt het allemaal mee en mag je vrouw weer snel naar huis!

Gelukkig zitten we allemaal nu in de positie dat de baby geboren zou mogen worden.

Sterkte!

Bij ons alles rustig & goed: Vandeweek weer controle gehad en alles zag er goed uit.
de babykamer is klaar, de andere slaapt in het grote bed (wat worden ze dan ineens groot!!!).
Mijn vrouw heeft volgende week haar laatste werkweek en dan is het de laatste weken uitzitten.

Dus ik zou zeggen: kom maar!

Groet,

huispapa schreef op 17 februari, 2010 - 16:36.

gelukkig vanmiddag allemaal

gelukkig vanmiddag allemaal weer thuis, nu alles weer goed en maandag weer voor controle naar vk @ diederik hjage ctg houd in dat het hartje te snel gaat, en met weinig variatie niet echt aktieve versnellingen ritme en ook geen vertagingen. een ctg hoort te varieren dus snelle en trage hardslag.

Gr Peter

Diederik schreef op 19 februari, 2010 - 11:54.

oh OK.spannend zeg! gelukkig

oh OK.
spannend zeg! gelukkig dat je vrouw nu weer lekker thuis is.
typisch een verhaal van de laatste loodjes...
blijf maar lekker streng onder controle zou ik zo zeggen.

alvast een goede weekwisseling!

huispapa schreef op 22 februari, 2010 - 12:04.

nou abonement op doorsturen

nou abonement op doorsturen weer verlengt bah, vanmorgen bij vk onderdruk te hoog. misschien word het wel een februari kindje.
weer naar ziekenhuis, ben er wel klaar mee. hoop[ dat het niet telang meer duurt, die spanning elke week weer.
gr Peter

huispapa schreef op 22 februari, 2010 - 17:21.

geen zin meer in controles,

geen zin meer in controles, kom maar kleine bengel.
gelukkig alles goed , verder ook alles geregeld, het aftellen is begonnen.
gr Peter

Diederik schreef op 23 februari, 2010 - 11:44.

nou gelukkig maar

nou gelukkig maar Peter.
maarja, onzeker word je er wel van helaas.

ik hoop voor je dat het een gezond februari-kindje wordt!

Diederik 

huispapa schreef op 23 februari, 2010 - 20:54.

nog alles rustig hier, alles

nog alles rustig hier, alles staat klaar, en is klaar. laat maar komen. we zijn al ruim 1 week verder in de zwangerschap als dat onze eerste kwam. hoe is het bij de rest?

het6 komt wanneer het komt, en bij volgende keer vk is het al maart kindje dus we ziewn wel.

maar hoe staan de zaken er bij de rest voor??

Gr peter

huispapa schreef op 1 maart, 2010 - 12:42.

hier tegen de verwachtingen

hier tegen de verwachtingen in nog steeds rustig, hoe staat het bij de rest?het word dus toch echt maart kindje

Gr Peter

Diederik schreef op 1 maart, 2010 - 15:32.

bij ons ook nog alles

bij ons ook nog alles rustig.
de babykamer is af, de oudste dochter verhuisd naar het grote-meisjes-bed-in-roze-slaapkamer en mijn vrouw begint deze week aan een welverdiend zwangerschapsverlof.

vanmiddag weer controle bij de gyneacoloog. altoos spannend.

ik zou zeggen: baby kom er maar uit! 

huispapa schreef op 7 maart, 2010 - 15:05.

hier nu 39 weken, is er al

hier nu 39 weken, is er al een maart baby geboren? hier nog rustig, we  wachten maar af.

Gr Peter

Diederik schreef op 8 maart, 2010 - 16:19.

bij ons 37 weken nu, ook

bij ons 37 weken nu, ook alles nog rustig.
vorige week maandag zei de gyneacoloog wel dat de baby helemaal was ingedaald, dus er al wel klaar voor was.

nou wij nog :)

succes! 

Dadennis schreef op 9 maart, 2010 - 18:20.

<em>Dadennis</em>'s afbeelding

Hahaha, spannend is het nu,

Hahaha, spannend is het nu, heh :D
Het kan nu iedere dag zomaar gebeuren!

Hier wordt de 1e binnenkort ook "verbannen" naar een groot bed.
Voor hem hebben we een hele nieuwe slaapkamerinrichting aangeschaft. Op het grote bed spelen is fantastisch, maar erin slapen, daar moet hij nog niets van weten. Eruit klimmen en gaan spelen is namelijk veel leuker :P Nu dus nog even in het kleine bed met hekwerk, maar binnenkort moet hij toch echt over :)

Diederik schreef op 10 maart, 2010 - 11:24.

wij hebben de kleine dame

wij hebben de kleine dame van 2-en-een-beetje eerst in haar ledikant in de nieuwe kamer gelegd om te wennen>
dat ging erg goed, ze heeft denk ik 3 weken in het ledikant geslapen, toen het grote bed opgezet waar ze bij was en de hele tijd gezegd dat zij daarin zou gaan slapen.
dat ging de eerste 2 weken erg goed, maar daarna ontdekte ze dat ze er ook uit kon.... jammer joh!
dus hebben wij maar een babyfoon aangeschaft zodat we haar in de gaten kunnen houden.

gaat nu overigens een stuk beter, heb haar een paar keer flink laten schrikken SmileSmile

huispapa schreef op 10 maart, 2010 - 15:26.

nog 3 dagen hiero, kan echt

nog 3 dagen hiero, kan echt elk moment beginnen, wie had dat nou gedacht vandaag 39+4. onze grote meid slaapt al sinds kerst in nieuwe kamer. we hebben ledikand waar spijlen uit kunnen., wel mooi want ze kan hier ook zelf uit. word de stap naar groot bed toch wat kleiner van. als nr 2 naar ledikant gaat , moet zij naar  grote bed. Grote meid heeft nu de waterpokken dus wel klooien nu. hopen dat ze snel weer de oude is.

Gr peter

Dadennis schreef op 10 maart, 2010 - 16:41.

<em>Dadennis</em>'s afbeelding

Haha, ja het kan bijna

Haha, ja het kan bijna beginnen, maar het kan ook nog 2,5 weken duren Tongue out
Hoop het uiteraard niet voor jullie!

Hier zijn we druk bezig met 2 kamers tegelijk. De babykamer en Dylan's kamer. De babykamer hoeven we nu alleen nog maar een ledikant in te zetten en aan te kleden (sesamstraat thema) en Dylans kamer is zo goed als ingericht met nieuwe meubels. We moeten zijn kamer nog wel schilderen en aankleden (cars thema), maar dat komt pas als de babykamer helemaal af is.

huispapa schreef op 11 maart, 2010 - 15:03.

voor de 2de keer op tij

voor de 2de keer op tij goede controle, volgende week weer, als hij /zij er nog niet is, wordt het strippen. mijn vrouw is het nu al zat. de babe heefty mijn formaat, en vrouwlief is 1,5 kop kleiner. naja we zien het wel. babe heeft het goed, dus kan ook nog wel eens dat het idd strippen word.

Gr Peter

Diederik schreef op 12 maart, 2010 - 11:01.

wij hebben maandag as weer

wij hebben maandag as weer controle. ben benieuwd, maar eigenlijk hoop ik dat de baby er dan al is...

huispapa schreef op 12 maart, 2010 - 16:07.

wij moeten woensdag weer,

wij moeten woensdag weer, maar hopen echt dat het er dan al wel is. zijn het echt goed zat nu. vrouwlief kan niet zo veel meer.

Gr Peter

Diederik schreef op 12 maart, 2010 - 17:27.

die van mij ook niet, ze

die van mij ook niet, ze heeft vandaag een ananas gekocht.... :)
dat wordt smullen vanavond!