Header Top Menu

Login Menu block

Ik word vader per maart 2010

Posts [ 5 ] Lid sinds [ 04/09/2009 ] Online [ nee ]
Printervriendelijke versieSend to friend

Ja dat kan dus niet... nog geen topic voor maart 2010...

6 maart is mijn vrouw uitgerekend en dus wordt ik rond die tijd ergens vader!!!!!! YEEEEEHAAAA!!!!!!!! Cool

Zijn er meer mannen die in maart vader worden?

Gr, SR

Posts [ 778 ] Lid sinds [ 06/04/2007 ] Online [ nee ]

dscx

verantwoorden zul je je!!

Laughing

welkom terug! alles goed bij jullie? 

Posts [ 2 ] Lid sinds [ 26/09/2009 ] Online [ nee ]

huispapa wrote:

mag niet autorijden, deed veel simpel productiewerk, ver onder niveau.

Ben nu bezig om me te laten omscholen, ga volgendeweek drie tot 4 dagen de testen in in Ermelo.

Heb staar vergroeiing aan de lens aan de achterzijde. mis diepte zicht voor een groot deel en ben bijziend. en daar heb ik gelukkig een bril voor.

anders zag ik maar 16 % nu +/- 50%.

Is erg lastig en heb al vanalles geprobeerd.

Gr Peter

waar zijn de anderen eigelijk?

sr, dscx en martijn

Mjah.. ik meld me.. Sealed  ben even van het net afgeweest...

Ik ben vanavond weer alle topics zo'n beetje door aan 't lezen. 

Posts [ 3 ] Lid sinds [ 13/10/2009 ] Online [ nee ]

Bedankt!

Hahaha ja gelukkig wel Wink

Ha die Denjos!
Welkom bij de maartvaders!

gaaf zeg een tweeling! gelukkig heb je ook twee handen Smile

Posts [ 3 ] Lid sinds [ 13/10/2009 ] Online [ nee ]

Ik word op 6 maart vader van een tweeling Laughing

Dit is de officiele datum, maar ik heb al begrepen dat tweelingen meestal 2 tot 3 weeken
eerder komen, dus ben benieuwd!

huispapa wrote:

zoiets zou ik echt als kadootje van boven ervaren.

zeker, zeker!

Posts [ 101 ] Lid sinds [ 12/06/2009 ] Online [ nee ]

zoiets zou ik echt als kadootje van boven ervaren.

Ik zou me helemaal rot geschrokken zijn. Maakt het wel extra feestelijk nu denk ik. Maar wel vaag dat dat zomaar kan, echt griezelig. Miojn vrouwzit in het medische wereldje,dus met elk pijntje oe zou het wel goed zijn? naja gister leven tot en met gelukkig.

Gr Peter

yep, een uteris bicornis zoals ze mooi zeggen.

laatst wat griezeligs meegemaakt met die baarmoeder joh.

zaterdagavond, drie weken geleden.
Ma had na een korte vakantie lekekr op zaterdagavond op de bank liggen slapen (zwanger, dus moe, je kent het). wordt ze wakker, heeft ze een grote bloedvlek tussen d'r benen, niet normaal. dus ze gaat naar de wc om te kijken wat er aan de hand is... vreemd, want ze had geen enkel pijntje ofzo gehad, he-le-maal niets.

dus, broek omlaag. en wat denk je: stort er een liter bloed uit (nu gok ik maar wat, maar het wel echt VEUL), compleet met stolsels, vruchtzakje, rommel en narigheid. M overstuur natuurlijk, ik ook natuurlijk. dus zij douchen en ik de wc schoonmaken.

gelijk huisartsenmpost gebeld tuurlijk, want ja, dit ziet er niet goed uit. zeiden ze aan de telefoon ook: klinkt als een typische miskraam, alleen dan zonder pijn. maar als je geen pijn hebt en je vloeit niet meer dan hoef je niet te komen, maak maar een afspr. met de gyn, dan kijkt die maandag wel.

wij afscheid genomen van de zwangerschap, dat snap je tuurklijk.
dus: maandag naar de gyn voor controle. hele bakje met rommel. stolsels en bloed enzo meegenomen. blijkt bi de echo DAT HET KIND ER NOG GEWOON IN ZIT! alles goed, prima zwangerschap, volgens het boekje etc.etc.

dat bakje werd direct gecontroleerd: bleek dat dat vruchtzakje dat we hebben gezien een bloedstolsel was in de vorm van een 5-6 weken oude zwangerschap!! en dat komt dan door die tweehoornige baarmoeder die blijkbaar, die heeft in één van die hoorns zo'n puntje.

die bloeding komt niet door die baarmoeder an sich, daar is verders (op de vorm na dan) niks mis mee. maar M heeft in de eerste weken een paar dagen gevloeid (misschien van de innesteling? gescheurd adertje?) en een gedeelte van dat bloed is dus ergens in die baarmoeder blijven zitten en is daar mooi gestold...

maargoed, wij waren dus enorm opgelucht dat alles goed blijkt te zijn!!

@ diederik

Ja je vrouw had toch 2 hoornige barmoeder oid?

@ de rest

waar zijn jullie en hoe gaat het ermee?

Gr Peter

hartje horen (en zien in ons geval wegens controle bij gyneacoloog) is altijd mooi!

Hoi allemaal,

net weer bij de vk geweest, mooi hoor dat hartje te horen.gister bij ha geweest voor rebekka. was al bijna 2 weken aan het hoesten en snotteren, wou niks doen. Nu maar aan antibiotika, hopen dat het nu snel over is.

en dat werk , ach nu ook druk genoeg hier thuis. maar ja iets meer centen altijd makkelijk.

Gr Peter

hi Peter, Rob,

Jullie zijn zeker niet de enigen op het moment die moeite hebben met werk krijgen en vasthouden... maar supervervelend is het wel tuurlijk.

Goed idee Rob, om van je hobby je werk te willen maken. Hopelijk lukt het!
En Peter, je vindt vast iets dat bij je past!

Gr., Dirk-Jan

Ik volgende week onderzoeken doen om te kijken wat het beste bij mij past.

en wat  met mijn ogen mogelijk is, wil niet weer energie in iets steken wat weer niet blijkt te kunnen. Vind het erg fijn om te zien dat er meer papa's moeite hebben met werk vinden en houden.

Gr Peter

Posts [ 12 ] Lid sinds [ 27/08/2009 ] Online [ nee ]

Hey Diederik en huispapa,

Diederik: Ik zie idd wel hoe ze het gaan oplossen met die buizen e.d.

Huispapa: Wat voor omscholing doe je op dit moment?

Ben zelf dus ook net met een omscholing begonnen. Ik werkte eerst als monteur. Maar dat werk kan ik niet meer doen.

Nu probeer ik van mijn hobby ( fotografie ) mijn werk te maken.

En wat betreft de kleine, het is idd mijn eerst......is het zo duidelijk?Wink

Gr, Rob

mag niet autorijden, deed veel simpel productiewerk, ver onder niveau.

Ben nu bezig om me te laten omscholen, ga volgendeweek drie tot 4 dagen de testen in in Ermelo.

Heb staar vergroeiing aan de lens aan de achterzijde. mis diepte zicht voor een groot deel en ben bijziend. en daar heb ik gelukkig een bril voor.

anders zag ik maar 16 % nu +/- 50%.

Is erg lastig en heb al vanalles geprobeerd.

Gr Peter

waar zijn de anderen eigelijk?

sr, dscx en martijn

Hi Peter,

ja ik werk in de levensmiddelenbusiness, werving & selectie.
is nu wel iets rudtiger dan voorheen, maar eigenlijk is de drukte genormaliseerd. de grote druk is nu van de ketel af (is eigenlijk stiekem wel lekker, maar ook wel tikje verontrustend en het lijkt weer wat aan te trekken gelukkig).

wat heb je met de ogen dan dat je geen job kunt vinden? en wat deed je altijd in de food?

Gr., Diederik

maar die zolder staat ook vol haha. hebben teveel spullen denk ik.als ik het goed heb zit jij in de levensmiddelenconsultansie toch?

ik heb een opleiding in de levensmiddel;en. maar kan er geen job in vinden. last met de ogen. heb je dan nu vakantie?

Dus ben gedwongen huispapa

Gr peter

Euh..... sja de kamer.
Die is (nog) in gebruik door Jasmijn. dus daar moeten we nog een oplossing voor bedenken. De nieuwe kamer van Jasmijn is nu nog in gebruik als zolder (hebben een plat dak), dus voor de rommel moeten we nog een andere plek zoeken en dan die kamer opknappen.

(en misschien ook wel een ander huis kopen? want met #2 zijn alle kamers wel bezet hier en omdat we geen zolder hebben zit je dan met je overtollige spullen te koekeloeren)

Gr., DJ

@ Rob

grote kans dat je bij mijn huis langsgescheurd ben. woon naast het ziekenhuis.Nu al klaar met de kamer is wel heel vroeg. de eerste zeker?

@ Diederik

Hoever ben jij, met de kamer? moet hier ook huishouden doen dus moet er tussen gepropt worden. Gisteren was vrouwlief thuis . dan schiet het lekker op.

Gr Peter

strakke afwerking met de handtekening, Diederik!

Raven2707 wrote:

De vloer waar ik net o zo mooi laminaat op gelegd heb......Surprised

Elk nadeel heb zijn voordeel denk ik zo?
Als je een boor hebt die lang genoeg is, dan boor je gelijk een mooi rond gaatje in je laminaatje.
Buizen erdoor, dopje erop. klaar & keurig afgewerkt, toch?

@ Huispapa

Hey dat is idd toevallig Peter.

Ik kom nu net uit Leeuwarden! Maar woon zelf in Heerenveen. Had vandaag toevallig cursus in Leeuwarden.

Bij ons is de kinderkamer zo goed als klaar. We zijn er vroeg bij maar goed. Over ongeveer 6 weken krijgen we hier ook centrale verwarming. Zit me net te bedenken dat ze dan pijpen moeten trekken door de vloer......De vloer waar ik net o zo mooi laminaat op gelegd heb......Surprised

Gr. Rob

@ Diederik.

rebekka is ook bijna 2 als nummer 2 komt. dus hard aan de klus.Nieuwe kamer van rebekka was helemaal blauw,huidige was paars. dus hele klus om in lichte gewenste kleur te krijge.Niet alleen de muren maar ook de radiatoren en de deuren, heel fijn NOT.Maar het schiet al op behang is eraf en alles geschuurd.nu nog opnieuw in de verf.Hebben geluk dat als we weekje weg zijn , mijn ouders de boel opnieuw behangen.

@Rob

Dat is ook toevallig ik kom ook uit friesland.

gr Peter

Ja, de kamer.
wij laten de babykamer zoals hij is: Jasmijn is immers net 2 als #2 komt, dus die is nog goed bij de tijd. we zijn nu bezig om de kamer voor Jasmijn vorm te geven.
Idee is een romantische typisch-hollands kamer te maken met Delfts blauw enzo.

Gr., D

@ Diederik,

Ik moet zeggen dat ik nog maar weinig verschil merk bij mijn vriendin. Ze is nog steeds ontzettend moe. Moet wel zeggen dat de ochtendmisselijkheid minder is. Maar ze had vroeger altijd last van reisziekte. En die is nu in alle hevigheid terug. We zijn van het weekend vanuit Friesland naar Almere gegaan.....en ja dan sta je ff in de file......Zie ik vanuit mijn ooghoeken mijn vriendin langzaamaan alle kleuren van de regenboog aannemen.....Surprised

En ja hoor net op een stuk zonder vlugtstrook moeten stoppen....Dus de auto gewoon in het gras gezet. Over de gehele rit circa 4 keer moeten stoppen. Maar verder gaat alles goedWink. Zijn net bij de verloskundige geweest. Weer ff een echo gehad.

Zag er allemaal prima uit. Over 4 weken mogen we weer. En dan in dezelfde week hebben we ook de 20 weken echo.

Dus ik zou zeggen op naar de 20 weken!

zoals mijn naam al doet vermoeden, ben ik huisvader.

nou ja dat houd dus nu in 2 vrouwen verzorgen, proberen het huishouden wat te doen, en de nieuwe kamer opknappen.

daarnaast ben ik  ook nog aan het kijken voor wat andere zaken, die oa de kamer moeten vullen.

Gr Peter

Hoe staat het verder met de vrouwen van de maart 2010 ikvaders?

Bij ons knapt ze gelukkig redelijk op, die heeft de eerste 16 weken erg veel last gehad van moeheid en algehele malaise. Gelukkig heeft ze nu lekker wat meer energie.
Als het nu in de middelste trimester net zo fit is als met Jasmijn dan komt het wel goed. Kunnen we tenminste lekker weer een gezellig avondje SAMEN op de bank zitten Wink.

Gr., Diederik

Ik heb het verhaal (even) gelezen. dacht dat wij al hoop meegemaakt hebben.

maar jullie verhaal is me ook wat hoor.

ik hoop ook dat het inderdaad net zo actief word, lijkt mij heel gezellig.

De vrouwen zijn niet te genieten, en kunnen we mooi het leed met elkaar delen.

Groeten uit het hoge noorden.

Gr Peter

hallo allemaal,

Ook ik word vader in Maart 2010! Zo rond de 25ste moet de baby komen en volgens de chinese kalender krijgen we nu een zoon!

Heel spannend allemaal weer. We hebben een schat van een dochter van bijna 2 (Jasmijn, en als je het hele verhaal wilt lezen, kijk dan in het forum bij de Decembervaders 2007: http://www.ikvader.nl/forum/forums/trotse_vader/ik_word_vader_per_0/vaders_per_december_2007)

Hopelijk wordt de maart 2010 vaders net zo drukbezocht als de decembervaders 2007!

groeten & tot gauw op Ikvader,
Diederik

Eerst dacht ik dat is lekker geen groep voor maart, maar gelukkig al mooi groepje aan het worden. Ach zeker weet je het nooit.

Bij ons was de eerste 4 weken eerder.

Dan schrik je wel even, en denk je NU AL?Surprised Maar het went zsnel genoeg. Maar ik hoop wel dat hij/zij nu wel wat langer blijft zitten. Het eerste jaar merkte je het in alles dat ze te vroeg was.

Gr Peter

Hallo iedereen,

Ook ik wordt in maart 2010 voor de eerste keer vader.Laughing

Om precies te zijn 25 maart volgens de geleerden. En ja zij moeten het weten.

Onze kleine komt uit een potje ( IVF ) en hebben hierdoor de kleine al meerdere keren gezien.

Best leuk om te zien. Ik bedoel hoeveel vaders kunnen tegen hun kleine zeggen dat ze hem/haar als 4 cellig embryo hebben gezien Wink

Gr, Rob

Posts [ 1 ] Lid sinds [ 27/09/2009 ] Online [ nee ]

Hoi!

Bij de laatste echo werd gezegd 18 maart 2010. De keer daarvoor was het 23 maart 2010 en het begon met 20 maart 2010....

Ik weet het niet meer Laughing Ben zelf op 22 maart jarig, dus het zou zo maar kunnen....

Wel makkelijk, hoeft de visite maar 1x langs te komen Wink

Enne, het wordt mijn eerste kind! Erg spannend, maar ook enorm aan het genieten!!

Greetz,

Martijn 

Posts [ 2 ] Lid sinds [ 26/09/2009 ] Online [ nee ]

Mjah.. dan gaan we de data lekker over de maand verdelen... Wink

M'n vrouw is uitgerekend rond 30 maart... de eerste , dus lekker 'wennen' zal 'k maar zeggen..Smile

Ik dacht ook dat kan toch niet en maakte er ook een aan. toen zag ik deze en hem hier maar bijgevoegd. Mijn vrouw is op 13 maart uitgerekend. dus  ben ook maart papa. Zal nog moeten blijken of ze gelijk krijgen. Onze eerste was 4 weken te vroeg.

We zien het wel. in ieder geval kritieke tijd gehad.

Gr Peter